Heinäkuun Huoleton Hilipasu 6.7.2021 klo 18-20

7.6.2021

VI Heinäkuun Huoleton Hilipasu tiistaina 6.7.2021 klo 18-20 Ilvolankosken kentällä.

2 tunnin aikana joukkueiden jäsenet kiertävät n. kilometrin kierrosta kävellen/juosten niin monesti kuin ehtivät. Lopussa jokainen joukkue laskee jäsentensä kiertämät kierrokset yhteen.

1. Kerää itsellesi 4-12 hlön joukkue (ikärajaton, mutta jokainen liikkuu omin jaloin)

2.Ilmoita joukkueesi nimi + jäsenet ja heidän ikänsä pe 2.7. mennessä s-postiin juuan.urheilijat(at)pp.inet.fi tai tekstiviestillä numeroon 050 538 3939.

3. Tule joukkueesi kanssa Ilvolankosken kentälle ti 6.7. klo 17.30 - käydään yhdessä idea ja säännöt läpi.
Eniten kierroksia kerännyt joukkue, pienimmän keski-iän omaava joukkue, suurimman keski-iän omaava joukkue sekä hienoimmassa hilipasu-asussa kiertänyt joukkue palkitaan. Lisäksi palkinnon saa henkilö (aikuinen ja lapsi), joka on kaikista osallistujista eniten kiertänyt kierroksia. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan Juuan Fysikaalisen Hoitolaitoksen lahjakortti.

Noudatetaan voimassa olevia korona-rajoituksia!
Tapahtuman järjestäjät eivät vakuuta osallistujia.

TERVETULOA KAIKKI MUKAAN!

Tapahtuman suojelijana maakuntajohtaja Markus Hirvonen